rooiemaikel Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 heey mensen ik ben mike, en ik kom uit etten leur ik ben sinds kort een trotse bezitter van een kia shuma 1.5I rs uit 99 de auto rijd erg lekker. ik heb me hier aangemeld, om op deze manier misschien makkelijker aan bepaalde onderdelen van mijn shuma te komen. groetjes mike Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazteam Posted March 23, 2009 Share Posted March 23, 2009 Welkom Mike, even een berichtje vanuit Breda. Hey......weer een nieuw forumlid, en met een Shuma, hadden we hier nog niet veel van. Zet eens wat foto's van je ride hier op het forum, weten we tenminste wie we onderweg tegen kunnen komen. Er zijn best wat onderdelen te verkrijgen voor de Shuma. Zelfs in Breda zit een echte "Kia" sloperij. Vanuit Etten Leur zeer goed te doen. Veel plezier op het forum, maar vooral veel rijplezier met je Shuma. Philip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts