NielsH Posted March 25, 2009 Posted March 25, 2009 Ook ik zal me even voorstellen op de site. Momenteel rij ik geen Kia, maar ik ben voor mijn werk wel op zoek naar een andere auto. Per juli zal ik een andere auto gaan rijden en mijn oog is gevallen op een Kia Pro'ceed 1.4 Fifteen met ISG. De 20% bijtelling en de korting die ze nu geven is niet verkeerd. En je krijgt veel auto voor je geld. Voor mij met mijn 2.03 zeker niet verkeerd. Tot op heden heb ik qua eigen auto's vooral Duitse auto's gereden, te weten: 1x Golf IV TDI 110 pk 1x Golf IV SDI 1x Golf IV TDI 150 pk 1x Golf IV Variant TDI 100 pk Fiat Bravo 1.4 benzine Seat Ibiza 1.4 benzine VW Passat Variant 2.0 Benzine Golf IV V5 150 pk Nu rijd ik priv Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.