PHRON Posted March 30, 2009 Posted March 30, 2009 Hallo mede forumers. Ik zit met een probleem mijn kia start goed, maar zodra deze op temperatuur is valt het toerental bij stationair naar ongeveer 400 tot 500 toeren met het gevolg dat hij loopt te schudden als een gek. Bij het wegrijden als hij op temperatuur is is hij niet vooruit te branden. Soms pakt hij wel goed op maar dan gaat hij plotseling als een raket vooruit. Ik heb er al nieuwe bougies in gezet.afgesteld op 1,0 . De EGR klep heb ik af laten sluiten. Het ging een week of 2 goed en daarna begon de ellende weer. Nieuwe accu ,Nieuwe dynamo. Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen met vriendelijke groet Ron Quote
16_v Posted March 30, 2009 Posted March 30, 2009 heeft jouw motor nog een verdeel kap of zitten er twee penbobine's op anders is het meschien bougiekabels of verdeelkap anders een bobine Quote
PHRON Posted March 30, 2009 Author Posted March 30, 2009 Hallo mijn auto is voorzien van 2 penbobines. Quote
16_v Posted March 30, 2009 Posted March 30, 2009 dan heb je kans dat een van de twee bougiekabels kapot zijn. heb het ook met mijn auto gehad. Quote
Recommended Posts