Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Alloygator

Gast Vitara 2

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dat mag van het thuisfront hier niet vermelden

Ben je nu je eraan het uitlullen of is het thuisfront een geboren stoepenpakker ? :-)

• Like 1
Geplaatst

Ben je nu je eraan het uitlullen of is het thuisfront een geboren stoepenpakker ? :-)

Helaas het laatste..

Maar het rare is wel dat het pas is sinds we de Rio rijden. Onder de Soul zat 18" met 225 45 ook potentiële stoeprand slachtoffers. Maar daar is het nooit mee gebeurt.

Geplaatst

Helaas het laatste..

Maar het rare is wel dat het pas is sinds we de Rio rijden. Onder de Soul zat 18" met 225 45 ook potentiële stoeprand slachtoffers. Maar daar is het nooit mee gebeurt.

Idd raar,je zou zeggen dat een Rio makkelijker te parkeren is,of ze wil wéér een Soul. :wink:

Geplaatst

Dat willen we alle 2. In een Soul had je beter overzicht over de auto dan bij de Rio. Dus ik denk dat ik het daarin moet zoeken.

Geplaatst

Dat willen we alle 2. In een Soul had je beter overzicht over de auto dan bij de Rio. Dus ik denk dat ik het daarin moet zoeken.

In mijn Cee'd 2016 is het overzicht ook droevig ,zowel zijwaarts ,achterwaarts en voorwaarts,gelukkig heb ik achteraan parkeersensoren en had ik het op voorhand geweten had ik een model genomen met vooraan ook sensoren genomen.Achteraf monteren kost 480 euro en dan word er nog een extra display op het dashboard geplaatst!!!

Ik had bij aflevering van de auto bij de dealer een stel versleten banden gevraagd om in mijn gehuurde garagebox tegen de muur te plaatsen,wat meteen loonde ,de voorkant zie je totaal niet en bij de eerste keer in de garage rijden kwam ik al meteen in aanraking met de banden !!! Trouwens geven de zijspiegels een serieus vertekend beeld (de fietsers zijn er vlugger dan verwacht ook al had ik ze vooraf gezien en dacht dat het nog kon.

De spiegel in de auto is dan weer het tegenovergestelde,als er een auto op 1.5 meter achter mij staat heb ik de neiging om mijn hand uit te steken en de achterligger een hand te geven,je zou zeggen je raakt eraan gewend maar heb toch een panoramische spiegel gekocht die ik al altijd had gehad. Nee,overzichtelijk is het ding niet maar design vraagt zijn offers zeker ?

Voor de rest niks dan lof over mijn Cee'd 1.4 ISG . Waarom is de 1.4 overigens in Nederland niet beschikbaar ?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...