Kiaclub Nieuwsrobot Geplaatst 30 September, 2015 Geplaatst 30 September, 2015 Goedenmiddag oldford.de auto slaat niet meer af, ik had een lekke inlaatspruitstuk pakking en de slang naar de rembooster was lek, de auto liep nog wel hoog stationair.ik had vandaag alleen weer een vacuum lek, tussen kleppendeksel en gasklephuis, zoekende naar de lekkage kwam ik een pijpje tegen achter op het gasklephuis/inlaatspruitstuk daar zat een stukje slang op die nergens naar toe ging, ook telefonisch met de kia expert kon ik het niet vinden waar dit na toe moest leiden, 1 gaat naar de brandstof drukregelaar, dan een dikke naar de rem booster en dan nog dat ene pijpje, die heb ik dus maar afgedopt, de auto loop nu zeer rustig stationair. lek is trouwens ook gerepareerd, was de slang tussen kleppendeksel en gasklephuis/spruitstuk.ik heb alleen nog het probleem dat de auto koud goed start, uitzetten starten geen probleemna een uurtje ofzo dan wil de auto slecht aanslaanna een uurtje of zeven wil de auto wel weer goed aanslaan.ik heb al een andere brandstofslang besteld maar die moet nog uit Korea komen.weet jij misschien wat dit kan zijn?of iemand anders. Lees het hele artikel Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.