Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik heb een sorento waar de motor van het electrische raam defect van is.. mijn dealer wilde een nieuwe bestellen maar nu hebben we dus een probleem importeur KIA Kroymans is falliet dus er kan nu niks meer besteld worden. !!!

Wat nu .. bestellen in buitenland of ????

• Administrators
Posted
Ik heb een sorento waar de motor van het electrische raam defect van is.. mijn dealer wilde een nieuwe bestellen maar nu hebben we dus een probleem importeur KIA Kroymans is falliet dus er kan nu niks meer besteld worden. !!!

Wat nu .. bestellen in buitenland of ????

ik denk dat aan het einde van deze week meer bekend is over het doorgaan van de andere BV's waaronder KIA.

Ik zou even het weekend over afwachten (mits je raam nu niet constant open staat :alien:

Posted

Even rustig afwachten, er waren al meerdere gegadigden die het importeur gedeelte KIA willen overnemen.

Posted

Dit bericht las ik op Kia.nl

Onderdelenleveranties door Kia Nederland weer gestart

Na een korte onderbreking heeft Kia Nederland met onmiddellijke ingang de levering van de onderdelen aan de Nederlandse Kia-dealerorganisatie hervat. Daarmee is de serviceverlening aan de klanten volledig gewaarborgd en blijft de serviceverlening door de Kia-dealer op het bekende hoge niveau. Dat is het resultaat van de goede samenwerking tussen Kia Nederland, Kia Motors Europe, Mobis European Parts Center en Kia Dealer Vereniging. Drie maal per week zullen de Kia dealers worden bevoorraad met alle onderdelen die in bestelling staan.

Cor Baltus, Managing Director van Kia Nederland:

Posted

Ik heb zojuist begrepen dat Kroymans alweer een doorstart heeft gemaakt. Kia was ook zeer goed vertegenwoordigd op de RAI (ook net geweest, ze hadden 4 stands ofzo...) dus het komt allemaal wel goed.