mopet Geplaatst 26 Januari, 2016 Geplaatst 26 Januari, 2016 Beste allemaal, Net als zovelen voor mij hier op het forum zit ik in twijfel over het aanschaffen van een navi/multimediasysteem voor in mijn Kia Rio (bouwjaar 2012). Op het forum heb ik al diverse verhalen over zowel de Witson en de Pioneer Avic serie gelezen. Sommige zijn al iets gedateerd. Vandaar mijn interesse naar de bevindingen van jullie systemen? Kunnen jullie directe voor en/ -of nadelen noemen van deze systemen? Mijn situatie nu: Kia Rio bouwjaar 2012 met standaard radio icm startknop. Ik begreep in het geval van de Witson dat ik geen inbouwframe nodig heb? Wanneer ik voor een pioneer zou gaan, waar scoor ik dan goedkoop zo'n inbouwframe ? Ben erg benieuwd naar wat nu de voorkeur heeft. Ik weet, het blijft altijd een smaak/centen kwestie. Maar waar het mij voornamelijk om gaat is betrouwbaarheid. Wat ik zelf eventueel leuk zou vinden (maar ook hier zal een prijskaartje aanhangen) is een DAB+ radio. Ik zou zeggen.......kom maar op met de bevindingen/TIPS en ADVIEZEN Quote
Sandra DB Geplaatst 27 Januari, 2016 Geplaatst 27 Januari, 2016 Inbouwframe heb ik hier nog bij me van Pioneer liggen mag je hebben voor 40€ zonder verzendkosten die komen er dan nog bij. Stuurbediening heb ik ook nog voor de Pioneer 25€ en een telefoonsteun ook nog voor 15€. Je bekijkt het maar. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.