Tazteam Posted May 4, 2005 Posted May 4, 2005 Zoals iedereen ondertussen al weet: Ik doe iets met muziek in de auto. Maar ik krijg toch het idee dat niet iedereen begrijpt hoe deze hobby in elkaar steekt. Dus wil ik iedereen die interesse heeft in deze hobby uitnodigen om een keer eens zo'n meeting/wedstrijd bij te wonen. Normaal gesproken zijn heel veel van dit soort wedstrijden te vinden op hele grote tuning events, en dan is ook daar niet iedereen voor te vinden. Dus wie op 2e pinksterdag een keer iets anders wil doen dan meubelboulevards bezoeken.................................kom naar Deurne. Het sound spektakel wordt gehouden bij: Goossens Automaterialen Leembaan 55 5753 CW Deurne Toegang is gratis , en er staan ongeveer een 30 tal auto's met allerlei vormen van installaties, van heel eenvoudig tot heel uitgebreid en zeer prijzig. Ook staan er diverse demo-auto's met oa multimedia en navigatie. En je bent welkom tussen 10.00 en 17.00 uur. Groeten Philip UPDATE; Zoals nu bekend is gaat het een mega spektakel worden, het is drukker dan ooit, zo wordt ook een tegenoverliggend grasveld ingericht als showterrein, dus dat gaat wat beloven Quote
Recommended Posts