Jump to content

luciano

Recommended Posts

Ik ben niet te spreken over de Garantie van KIA   , ik heb een kia sportage nieuw gekocht bij kia Almere  in 2012 , na bijna 2 jaar deed de handrem het niet meer , moest schoon gemaakt worden , 100 euro moest ik betalen geen garantie.   deurrubber  versleten , geen garantie instap schade zeggen zij.  

Nu verf van de buitenspiegels af ,van rondom 6 cm ,  sorry meneer geen garantie kom

t volgens kia door steenslag ,  dat is onzin bij inslag van een steentje gaat nooit je hele lak er af , dus ik ga nu naar de rechter toe,  voor mijn nooit meer een KIA. 

Leuk dat je jullie gelijk het topic op slot doen . kan je niet tegen de waarheid , en ja ik ben naar een andere dealer gegaan ,maar KIA Nederland maakt de beslissing niet mijn dealer.  

post-15657-0-79412500-1458890859_thumb.jpg

Toch knap al die jaren 2 postings gedaan en alle 2 om te klagen

mischien moet je je zelf niet van het kassie naar de muur laten sturen wij kunnen er hier ook niets aan doen

probeer het eens bij een andere dealer

• Like 5

....en anders KMNL benaderen. Helaas zijn dit individuele problemen waar garantie aanspraak mogelijk is, maar moet je iets meer je best doen om je gelijk te halen.

Weet je wat? Als het je gelukt is, na contact met KMNL, dan zien we graag een positieve posting tegemoet.

• Like 2

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...