1nog Geplaatst 29 Maart, 2016 Geplaatst 29 Maart, 2016 Dag allemaal, Mijn naam is Willem en sinds zaterdag in het bezit van een Kia Picanto uit 2012. Wat een geweldige auto. Ik ben erg enorm tevreden. Het is wel even wennen om van een bolvering over te stappen naar een normale vering en van een 1800 naar een 1000 te gaan. Maar met wat kleine aanpassinkjes is dat zo vergeten. Geweldig, ik ben om. Groeten Quote
arjan gt Geplaatst 29 Maart, 2016 Geplaatst 29 Maart, 2016 Welkom op het forum Willem. Ik heb ook een paar dagen rondgereden in een Picanto,en was aangenaam verrast. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 29 Maart, 2016 Geplaatst 29 Maart, 2016 Hallo Willem, Welkom op het forum. En van een 1,8 naar een 1,0 is idd een hele stap. Maar de 1.8 zat vast niet in een auto van het formaat picanto. Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 29 Maart, 2016 Geplaatst 29 Maart, 2016 Dag Willem, Welkom hier! Leuk om te lezen dat je 'om' bent. Inderdaad rijdt de Picanto verrassend volwassen. Veel plezier met de auto. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.