Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

En ? Hoe bevalt de Sportage 4

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi,

Ik heb nu zo een 14000km afgelegd met mijn SP4  17CRDI en ben er ook erg blij mee.

Ik vindt de wegligng zalig de ruimte binnenin de opties zijn ook meegenomen.

Heb echter 1 probleemje dat in behandeling is bij de dealer namelijk bij slecht regenweer krijg ik dikwijls 

een melding van de noodrem ( AEB tijdelijk niet beschikbaar)  zijn er misschien nog mensen die dit ervaren  hebben.

voor de rest zeer blij mee.

• 1 maand later...
Geplaatst
Op 25-4-2016 om 21:51 zei Marjo:

Blij met de nieuwe wagen. First Edition wit.

Wat ze bij de Sp 3 hebben laten liggen, is hier wel opgepakt.

O.a stuurt super, zeer stil, geweldige Dab+ radio, multifunctioneel scherm, digitale snelheidsmeter, betere stoelen en .......zuiniger.

Moest in het begin wennen aan de neus, maar vind hem nu veel eigentijdser en stoerder dan de Sp3.

Wat zijn jullie ervaringen ?

Ik ga t je volgende week vertellen; vrijdag de sp4 gr line met pack premium: dit is Frankrijk!

• 4 maanden later...
Geplaatst

Zijn er ook sportage t-gdi bezitters met caravan die wat ervaringen willen delen, wij kijken naar een turbo sportage. 

Geplaatst
Zijn er ook sportage t-gdi bezitters met caravan die wat ervaringen willen delen, wij kijken naar een turbo sportage. 

Met de caravan gaat het prima totaal geen probleem je moet zelfs opletten dat je niet te hard gaat nou weet ik niet wat de caravan weegt die van mij zit rond de 1400 kg geladen het is gewoon een feest om met de turbo te rijden

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

• Thanks 1
  • 5 maanden later...
Geplaatst

We hebben de Cee'd sw 2014 ingeruild op een Sportage 4.

Geen moment spijt, mis wel een paar zaken die ik wel op mijn Cee'd had zitten.

oa :

-instap verlichting bij de spiegels en sfeer verlichting in het bakje van het dashboard.

-koeling in het dashboard kastje.

Verder heel tevreden..

• Haha 1
  • 1 maand later...
Gast Ray de jong
Geplaatst

Heb de auto nu 2 maanden, maar ik moet zeggen, ben zeer tevreden.sgk2yf.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...