Kevon75 Posted July 10, 2016 Posted July 10, 2016 Ik heb een vraag wilde de auto uitlijnen maar zitten de bouten van de achter ophanging vast geroest in de rubbers de garage durft niet door te draaien anders bussen los in rubbers moet dus bouten vernieuwen om opnieuw uit te lijnen kan iemand mij vertellen of dit garantie is . Hopende op reactie van iemand die antwoordt weet Quote
Wimis on Posted July 10, 2016 Posted July 10, 2016 die bouten zijn geen slijtage onderdeel (zoals remblokken) dus dit moet onder de garantie vallen ! Quote
Guest Stief Posted July 10, 2016 Posted July 10, 2016 En anders laat je m toch uitlijnen bij de dealer. Dan zorgen ze ook wel dat de bouten loskomen. Quote
Guest Timo0103 Posted July 11, 2016 Posted July 11, 2016 De rubbers zijn wel een slijtage deel. De huls in de rubber bus is door de roest een geheel geworden met de bout. Op deze manier draait de metalen bus mee met de bout en komt deze niet er uit. Denk niet dat het garantie is. Oplossing is gewoon aan beide zijde de bout afzagen. Heb ik al eens eerder moeten doen bij een draagarm van een Daewoo Matiz. Quote
Recommended Posts