Gerrit Speelman Posted May 11, 2009 Posted May 11, 2009 Hallo, Sinds gisteren is mijn koffer deksel behoorlijk zwaar geworden. Nu zijn beide stikstof cilinders defect en hebben niet meer de kracht om de klep omhoog te houden. Wie weet waar die dingen te krijgen zijn ??? Mijn garage voor onderhoud heeft de deur gesloten. Of heeft voor mij de juiste benaming en type nummer ?? Alvast bedankt,,, Gg Quote
Tazteam Posted May 11, 2009 Posted May 11, 2009 Das erg kl*te. Staat er dan helemaal niets op de cilinders?? Normaal staat er wel iets van een aanduiding op. Succes Quote
Rio-man Posted May 11, 2009 Posted May 11, 2009 Even langs de automaterialenzaak rijden. Daar hebben ze ze zeker of kunnen ze ze bestellen voor je. Montage moet je zelf doen dan. Kijk bijvoorbeeld even op Brezan Automaterialen :: Daar heeft uw elke dag gemak van!. Die zit landelijk wel aardig versprijd. Bel even met de winkel over de kosten etc. Quote
brouwer2001 Posted May 12, 2009 Posted May 12, 2009 of eventueel van een sloop wagen even rond bellen naar demontage bedrijven in de buurt vervangen is meestal niet erg moeilijk. groet ronald Quote
Recommended Posts