Benito Geplaatst 23 Augustus, 2016 Geplaatst 23 Augustus, 2016 Sinds een 2 tal maanden rijden we met een Sportage QL 1.6 T-GDi GT line. Niets dan lof over de wagen en dan begin je natuurlijk op details te letten. Het is ons opgevallen dat het geluidsvolume vd parkeersensoren heel luid staat, in die mate dat terrasjesgangers gemakkelijk kunnen meegenieten van je parkeerfratsen. Is dit jullie ook al opgevallen, en valt dit bij te regelen? Te stil zou natuurlijk ook nefast zijn, maar nu lijkt het voor doven en slechthorenden. Of zou mijn vrouw die optie zonder mijn weten toegevoegd hebben? Quote
Wimis on Geplaatst 23 Augustus, 2016 Geplaatst 23 Augustus, 2016 Bij mijn nieuwe Niro kun je het volume van dat geluidssignaal instellen! Quote
Hanz001 Geplaatst 23 Augustus, 2016 Geplaatst 23 Augustus, 2016 Of je leert goed inparkeren.... Quote
ludoke Geplaatst 23 Augustus, 2016 Geplaatst 23 Augustus, 2016 Of je leert goed inparkeren.... Als je dan voor en achteraan 2 meter over hebt is dat geen probleem dan hoor je hem niet,maar of je dat dan nog inparkeren mag noemen ? Quote
Benito Geplaatst 23 Augustus, 2016 Topic Starter Geplaatst 23 Augustus, 2016 Mag ik vragen hoe je dat dan doet? Bij mijn nieuwe Niro kun je het volume van dat geluidssignaal instellen! Quote
Benito Geplaatst 23 Augustus, 2016 Topic Starter Geplaatst 23 Augustus, 2016 Dan had ik geen wagen moeten kopen met een Park Assist hé 1 Quote
Oplossing Wimis on Geplaatst 23 Augustus, 2016 Oplossing Geplaatst 23 Augustus, 2016 Eens kijken of je net zoiets hebt?Dit zit op mijn stuur: Dat boekje links bovenin indrukken. En dan naar gebruikers instellingen. Krijg ik dit menu. Ga nu naar Geluid En klik op OK Vervolgens krijg je: Volume Parkeerhulp En die kan je dan zachter zetten 5 1 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 23 Augustus, 2016 Geplaatst 23 Augustus, 2016 Kijk dat is nog eens een uitleg. Nu maar hopen dat hij er ook iets aan heeft Quote
Benito Geplaatst 23 Augustus, 2016 Topic Starter Geplaatst 23 Augustus, 2016 Idd, prachtige uitleg van Wimis on! Het is gelukt! Er zitten zoveel opties en mogelijkheden op dat het in het begin wat zoeken is. Je krijgt heel veel voor je geld. 2 1 Quote
Willemfred Geplaatst 26 Augustus, 2016 Geplaatst 26 Augustus, 2016 Top uitleg zeg. Dikke Duim hoor 1 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.