Albert jan & Brigitte Geplaatst 20 September, 2016 Geplaatst 20 September, 2016 Vandaag zijn we met de Sportage T-GDI terug gekomen vanuit Luxemburg. Wat een genot om met deze auto te rijden met caravan (1350kg), je hebt amper in de gaten dat er een caravan achter de auto hangt. Het verbuik viel me ook erg mee, na bijna 400 km gaf de bc aan 11.4 liter per 100km. Dus zeg maar 1 op 8,7 en nou hebben we niet rustig aan gedaan en door de heuvels lekker omhoog gereden. 2 Quote
Gast Stief Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 Ben wel een beetje jaloers hoor. Niet om de caravan Binnkort toch maar eens serieus kijken naar de SP4. Die t-gdi lijkt mij een zeer fijne motor. Quote
xtra40 Geplaatst 21 September, 2016 Geplaatst 21 September, 2016 Kan ook niet anders het is gewoon een top auto Rn het verbruik valt mij ook niks tegen zeker niet met zo een dikke caravan er achter in dat heuvel landschap Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.