jemk187 Geplaatst 15 Oktober, 2016 Geplaatst 15 Oktober, 2016 Is er iemand met een afneembare trekhaak van een Cee`d SW 2012-.. die een foto van de kogel kan posten met de afmetingen? Door waarschijnlijk het niet goed zekeren van de haak ben ik deze verloren of is hij er vanaf gestolen. Nu kan ik een nieuwe bestellen maar die zijn nogal prijzig. Wil kijken of de kogel ook van andere type auto`s past. Quote
Smart Geplaatst 15 Oktober, 2016 Geplaatst 15 Oktober, 2016 Dat kan de fabrikant van de afneembare trekhaak jou toch vertellen? Om welk merk gaat het? Is het van Brink/Thule? Houdt in ieder geval rekening met de kromming van de kogel en minimale afstand tot het wegdek. Quote
jemk187 Geplaatst 16 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 16 Oktober, 2016 Dat kan de fabrikant van de afneembare trekhaak jou toch vertellen? Om welk merk gaat het? Is het van Brink/Thule? Houdt in ieder geval rekening met de kromming van de kogel en minimale afstand tot het wegdek. Ja het is de originele Thule, garage geeft aan geen losse kogel te kunnen regelen. Kan volgens mij gewoon via Brink. Ze geven alleen niet de afmetingen, op MP staan er een paar maar helaas niet in de buurt. Volgens mij is overal van Thule het systeem hetzelfde maar zoek ik de afmetingen om te kijken of dit gelijk is aan die van de Cee`d. Quote
Smart Geplaatst 16 Oktober, 2016 Geplaatst 16 Oktober, 2016 Kijk eens op hun site, daar vind je echt veel info Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.