blarp Posted May 17, 2009 Share Posted May 17, 2009 Kia Rio 2003/2004 van mijn vader heeft een defecte deurvergrendeling (met AB). De zekering was defect. (25A) Deze vervangen, heeft 1 dag prima gewerkt, daarna weer zekering defect. Iemand enig idee waar te zoeken? (versleten bekabeling / isolatie, motoren defect etc?) Bij voorbaat dank! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brouwer2001 Posted May 17, 2009 Share Posted May 17, 2009 hallo, ik denk dat er ergens kortsluitong gemaakt wordt in de bedrading. loop alle draden eens na of je geen kale of slechte aansluitingen zitten. is het een fabrieks af cv met ab of een latere aangebrachte afstandbediening. groet ronald de cv kast zit links onder het dashboard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blarp Posted May 17, 2009 Author Share Posted May 17, 2009 hallo,ik denk dat er ergens kortsluitong gemaakt wordt in de bedrading. loop alle draden eens na of je geen kale of slechte aansluitingen zitten. is het een fabrieks af cv met ab of een latere aangebrachte afstandbediening. groet ronald de cv kast zit links onder het dashboard Bedankt voor je antwoord! - het is een std af fabriek ab. Waar verwacht je dat de draad schade zou kunnen zitten? Draaipunt deur? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brouwer2001 Posted May 18, 2009 Share Posted May 18, 2009 ik heb bij mij zelf een set ingebouwd in mijn rio en de draden zitten in principe goed weggestopt zodat ze geen knikken e.d. kunnen maken. mogelijk is de ontvangs module niet helemaal 100% en geeft hij daar op een storing / sluiting. als je de draden na wilt lopen moet je de deur paneel verwijderen. mogelijk door corrosie op de stelmotor aansluiting. heb je ook al een andere geprobeerd en gekeken wanneer hij er uit knalt? misschien is hier een wat meer gerichter oplossing te vinden. uit de deur draadboom komen de kleuren blauw-groen-zwart en geel/rood deze draden zijn van je cv. groet ronald Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts