Kiaclub Nieuwsrobot Geplaatst 8 November, 2016 Geplaatst 8 November, 2016 <p>Beste Allen,<br /> <br /> Sinds kort ben ik eigenaar van een Kia Sorento 2003 2.4 EX. Hij rijdt prima en rustig, echter was het in de ochtend starten met veel piepen e.d. Dus heb ik de multisnaar laten vervangen + daarbij de waterpomp.<br /> <br /> Nu heb de wagen terug gekregen, maar rijdt hij naar mijn idee heel anders (slechter).<br /> <br /> De wagen klinkt heel rauw, tijdens het rijden lijkt het net als of er iets aangedreven wordt wat niet hoort, waardoor de trilling (hele snel vibratie) voelbaar is in de pook, de vloer en pedalen.<br /> (ik ben iemand die vaak zijn hand op de pook heeft liggen, hiervoor was daar geen trillingen voelbaar, nu is het zo dat ik mijn hand van de pook af moet halen, omdat de trilling gewoon irritant wordt)<br /> <br /> Mijn referentie naar de trilling en geluid is het volgende:<br /> Ik heb vroeger een Nissan 200sx gehad met een kapotte viscofan, deze draaide continu mee en veroorzaakte een zoemend geluid en trilling in de auto tijdens het op toeren komen.<br /> <br /> Ik begrijp dat het allemaal vaag is, maar ik kan het, net als de garage, nog niet echt duiden. Vanavond ga ik zelf even alles na lopen en checken. <br /> <br /> Alle idee, tips zijn welkom <br /> <br /> Dank jullie wel.<br /> <br /> Groet Siu Kin</p> Lees het hele artikel Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.