xHansx Posted May 20, 2005 Posted May 20, 2005 Hoi, ben helemaal nieuw op dit forum; Als ik er uit kom det de dealer wil ik graag een sportage kopen; klopt het dat de 2 liter 2wd executive uitvoering beschikt over bekleding van vinyl gecombineerd met stof? En wie kan me enigzins gerust stellen als het gaat om het benzineverbruik van deze uitvoering? groetjes en alsvast bedankt, Hans Quote
MvG Posted May 21, 2005 Posted May 21, 2005 Hi xHansx, welkom op het forum Alle uitvoeringen van de Sportage beschikken over bekleidng van vinyl gecombineerd met stof. Tenminste als je met vinyl (kunst)leer bedoeld! Leren bekleding is optioneel; dit kun je ook allemaal op de site van KIA.nl vinden. Geruststellen met bezineverbruik is maar hoe je het bekijkt Verbruik zoals in de folder (1 op 12 ) haal je nooit, tenzij je een uur lang op de snelweg rijdt met de cruise control aan op 100 km.... Reken maar bij een normale rijstijl op 1:10 of 1:9 afhankelijk of je lange stukken rijdt op snelweg of veel korte stukken. Ga je er lekker sportief mee 'raggen' ga je al gauw naar de 1:8, 1:7! Je moet hem niet kopen als je zuinig wilt rijden maar dat wist je al wel Het is trouwens wel een waanzinnig lekkere auto die rijdt als een trein!! Gewoon doen dus!! Succes MvG Quote
Kia Waddinxveen Posted May 21, 2005 Posted May 21, 2005 Hi xHansx,welkom op het forum Alle uitvoeringen van de Sportage beschikken over bekleidng van vinyl gecombineerd met stof. Tenminste als je met vinyl (kunst)leer bedoeld! Leren bekleding is optioneel; dit kun je ook allemaal op de site van KIA.nl vinden. MvG Dit is niet helemaal waar! Comfort beschikt over alleen stof rest (uitgezonderd x-treme) beschikt over stof/kunstleer. Quote
MvG Posted May 22, 2005 Posted May 22, 2005 Waddinxveen, je hebt helemaal gelijk! Wist niet dat de bekleding van de Comfort alleen maar stof is... Er zit in ieder geval GEEN verstelbare lendesteun in.... En alleen op de automaten zit een verstelbare armleuning! Toch!!!??!! Groet Quote
Recommended Posts