Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Niro in het bruin Rich Expresso.

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wij hebben een Kia Niro in het bruin besteld. Heeft iemand deze kleur misschien al? We hebben de keuze gemaakt uit de brochure. Een beetje een gok hoe hij in het echt uitpakt. Een kleurvoorbeeld/staal hadden ze nog niet....

• Like 2
Geplaatst

Leuke gok,ik ben in februari bij de dealer binnengestapt voor een rooie Cee'd en ben buitengegaan met een Dark Gun Metal....bijna hetzelfde

Als je hem besteld hebt zal je het ermee moeten doen zeker. Ik moet wel zeggen dat ik blij ben met mijn keuze want ik heb nog geen rooie gezien(niet dat fel rood maar meer Bordeaux achtig).

En dan denk ik ,had ik de rooie genomen had ik een zeldzame...

En zoals ik het zie na toilet gebruik zijn er nogal wat schakeringen in het bruine kleur gebied,ik hoop dat je gok juist was :wink:

Geplaatst

Wij hebben een Kia Niro in het bruin besteld. Heeft iemand deze kleur misschien al? We hebben de keuze gemaakt uit de brochure. Een beetje een gok hoe hij in het echt uitpakt. Een kleurvoorbeeld/staal hadden ze nog niet....

Hihi is dit niet een beetje de verkeerde volgorde :P 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...