Goldy Geplaatst 23 November, 2016 Geplaatst 23 November, 2016 Hallo, Ik heb een rio uit 2013 waar ik voor het eerst een probleem mee heb. Vanochtend kwam er een hoge fluittoon rechtsachter de auto vandaan. Ik dacht eerst dat de tem aan liep, maar na een aantal keer remmen bleef de fluittoon aanwezig. Toen ik op mijn werk aankwam, voelde ik even aan mijn velg. Linksachter was koud, linksachter was bloed heet. De auto staat nu in de garage. De dealer gaat er morgen na kijken. Hij gaf al aan dat het waarschijnlijk het wiellager was. Dat vind ik best wel vlot voor een auto uit 2013 met 52000 km op de teller. Is dit een bekend geval bij een rio uit 2013? En dit zal dan toch wel onder garantie vallen? Quote
ludoke Geplaatst 23 November, 2016 Geplaatst 23 November, 2016 Hallo, Ik heb een rio uit 2013 waar ik voor het eerst een probleem mee heb. Vanochtend kwam er een hoge fluittoon rechtsachter de auto vandaan. Ik dacht eerst dat de tem aan liep, maar na een aantal keer remmen bleef de fluittoon aanwezig. Toen ik op mijn werk aankwam, voelde ik even aan mijn velg. Linksachter was koud, linksachter was bloed heet. De auto staat nu in de garage. De dealer gaat er morgen na kijken. Hij gaf al aan dat het waarschijnlijk het wiellager was. Dat vind ik best wel vlot voor een auto uit 2013 met 52000 km op de teller. Is dit een bekend geval bij een rio uit 2013? En dit zal dan toch wel onder garantie vallen ? Als de auto volgens het boekje onderhouden is en alle stempels in het boekje staan zal dit garantie zijn. Quote
Goldy Geplaatst 24 November, 2016 Topic Starter Geplaatst 24 November, 2016 De remcilinder was de oorzaak. De garage heeft dit gerepareerd onder garantie Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 6 December, 2016 Geplaatst 6 December, 2016 Op 24-11-2016 om 16:37 zei Goldy: De remcilinder was de oorzaak. De garage heeft dit gerepareerd onder garantie Heerlijk toch die 7 jaar garantie Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.