Obelix Geplaatst 24 November, 2016 Geplaatst 24 November, 2016 Hallo, Ik rijd nu vanaf begin november in mijn nieuwe Optima PHEV Platinum Graphite Business Executive. Mijn vorige auto was een V40 D2 R-Design met zo'n beetje alle opties die aangevinkt konden worden. Bij de Optima kon ik helemaal niets aanvinken. Geen enkele optie. Zelfs metalic lak was inclusief. Heerlijke auto. Rijdt fantastisch. Altijd weer jammer als ik op bestemming ben aangekomen. Quote
Wimis on Geplaatst 24 November, 2016 Geplaatst 24 November, 2016 Welkom Obelix. (bestemming bedoel je? ) Het gaat uiteindelijk wel wennen hoor! Dat aankomen op.... Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 24 November, 2016 Geplaatst 24 November, 2016 ik kom ook wel eens aan, maar nooit op bestelling Obelix Welkom op het forum, en mooie wagen hoor Quote
Djkrizz Geplaatst 26 November, 2016 Geplaatst 26 November, 2016 Voor ons komen de eerste 3 van 2017 pas begin maart aan. Er zit er eentje voor mij tussen. Ik ben benieuwd of ik er ook zo van zal genieten. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.