Jump to content

Recommended Posts

Posted

hoi,dat je een variabel compressieverschil hebt is niet gek.wisselend toeretal komt meestal door een gescheurd slangetje bij de maf sensor,die zit tegen het schutbord in het midden.klepspeling 0,30mm is iets ruimer dan de fabriek opgeeft maar dat kan geen kwaad gezien je op gas rijd dan hebben de kleppen iets langer de tijd om af te koelen op de klepzitting.hoop dat je je probleem hiermee kunt oplosseno.ja en er zit een lucht omloopregeling tegen het gasklephuis geschroefd en die kan ook stuk en dan krijg je hetzelfde probleem.

Lees meer...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...