Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Navigatie update

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Als ik mijn navigatie start krijg ik een melding dat mijn kaarten verouderd zijn.
Het apparaat is een witson s100 en er staat het volgende over de navigatie versie:

Nav N Go
Navpa Navigation
8.3.5.193799
May 27 2011

Weet iemand waar ik de laatste nieuwe update kan krijgen voor dit systeem?

Geplaatst

S100 is een wince systeem S160 android, in het topic navigatie is daar van alles over te vinden, kijk daar maar eens

Geplaatst

Op je s100 draait igo met. De melding krijg je automatisch als je kaart ouder is dan x aantal maanden.
Nieuwe kaarten voor Igo zijn er genoeg te vinden op het web.

Geplaatst

Toevallig vandaag de HERE 2016 Q3 kaarten online "gevonden" Ik kan dus weer even vooruit.

Geplaatst

1 uur geleden zei _(ツ)_ Lourens:

Toevallig vandaag de HERE 2016 Q3 kaarten online "gevonden" Ik kan dus weer even vooruit.

HERE 2016 Q3 kaarten zijn waarschijnlijk voor IGO, heb je die ook voor het KIA systeem werkt ook met Here kaarten kijk maar hier voor Here http://www.navigation.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Navteq-NavteqEurope-Site/nl_NL/-/EUR/View-Promo?Page=SupportPage4&NewLocaleID=nl_NL&NewDomainName=Navteq-NavteqEurope-Site&cwt=application/ApplicationFrame_campaign_light&ProgramUUID=5hcKCghB8loAAAEr4eIXa_is&utm_campaign=Navteq-Affiliates&utm_medium=text-advertising&utm_source=NL-Affiliates, die KIA kaarten zijn nog van 2013 met de nieuwste update via de dealer.

Kan jij wat nieuwere kaarten vinden en hoe installeer je ze dan?

Geplaatst

Helaas is dat andere koek....
Ik heb nu een witson in mijn Rio omdat ik bij mijn vorige Kia ook tegen het probleem van oude en toen nog hele dure kaarten aanliep. Dus voor mij geen affabriek navigatie meer.

Maar blijf toch ook trouw aan TomTom Go op mijn Android. Daar krijg je gratis de meest recente kaarten. Zelf de nieuwe A1 staat er al bijna een maand op. Dus ik hoop in mijn volgende Kia Android auto heeft :-)

Geplaatst
11 uur geleden zei _(ツ)_ Lourens:

Dus ik hoop in mijn volgende Kia Android auto heeft emoji16.png

Wat dacht je van een Niro ? :whistling:

• Like 1
Geplaatst
1 minuut geleden zei Ron Penguin:

Wat dacht je van een Niro ? :whistling:

Nou ga ik er vanuit dat KIA zo slim is om het ook in de nieuwe Rio te leveren.

En de Niro ben ik niet weg van...als ik ooit weer (denk nooit) meer dan 25k voor een auto ga uitgeven koop ik eerder een Sportage ;) 

Geplaatst

Is trouwens niet zo (volgens mij) dat je via android auto Tomtom kan installeren. Je kan wel van maps gebruik maken.

Geplaatst

4 minuten geleden zei Ron Penguin:

Is trouwens niet zo (volgens mij) dat je via android auto Tomtom kan installeren. Je kan wel van maps gebruik maken.

Je kan tomtom gewoon met screen mirroring vanaf een telefoon gebruiken.

Zou ook moeten kunnen met een WinCe. Maar is mij nog niet gelukt :(

Geplaatst

screen mirroring is volgens mij niet mogelijk op de Niro. Ik kan er niks van vinden. Hij toont alleen de apps die je op de telefoon hebt geïnstalleerd en geschikt zijn voor Android Auto. Daar zit Tomtom Go niet bij. 

Geplaatst

Op de site van mirrorlink staat de Niro wel vermeld.... Zou wel een domper zijn als dat dan niet werkt.

Geplaatst

Ik zie wel de sportage ...... Maar geen Niro. heb je een (mirror) link ?

Overigens zie ik dat Mirrorlink wel Sygic ondersteund maar geen TomTom 

Geplaatst

oeps...Staat op deze site. 

http://www.auto-motor-und-sport.de/fahrberichte/kia-niro-fahrbericht-2016-11402526.html

Zudem ist der Niro mit der aktuellsten Infotainment-Generation samt Sieben- oder Acht-Zoll- Touchscreen-Monitor zu haben, die erstmals die drei Systeme MirrorLink, Android Auto und Apple Carplay unterstützt. Passend dazu gibt es die Möglichkeit, das Smartphone induktiv über eine Ablage in der Mittelkonsole zu laden. Was all die Optionen kosten, ist zurzeit aber noch ebenso- wenig bekannt wie der Grundpreis. Übrigens: Für die E-Autoprämie kommt der Niro vorerst nicht in Frage. Eine förderfähige Plug-in-Hybrid-Variante ist aber für Mitte 2017 geplant.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...