Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

• Administrators
Geplaatst

Hallo BenPen,

Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden.

BenPen is lid geworden op 30-12-16.

Bekijk Lid

Geplaatst

Hallo Jheroen en andere leden,

bedankt voor het welkomstbericht. Was digitaal aan het surfen en kwam deze site tegen. Kende het bestaan niet van een KiaClub en had dat ook niet verwacht. Waarom niet...tja...Koreaansmerk in Nederland...had zelf nooit zo'n warm gevoel bij Kia en heb zelf altijd "Europees" gereden.

Via mijn werk met Autobedrijf "De Zeeuw" in aanraking gekomen i.v.m. leasen van bedrijfswagens en daar zij dealer zijn van Kia toch maar eens in de Niro gestapt. "Het kan verkeren....".

Las net een leuk verslag over de Niro en begrijp dat een doelgroep de "50-er" is. Weer een reden om dan maar lid te worden alhoewel ik een hekel heb aan het plaatsen van mensen in een categorie, maar ik zal er aan moeten geloven. Ik blijf vechten hiertegen....maar de kalender werkt niet mee.

Zo tegen het einde van het jaar is mijn bioritme ver te zoeken en is nu midden in de nacht...mooie tijd om hier op de site eens wat te gaan rondkijken en lezen.

groeten aan iedereen en beste wensen alvast voor 2017, met veel rijgenot !

BenPen

Geplaatst

Hallo Ben,

Welkom op het forum, en ja wij zijn een behoorlijk actief forum, dus er is hier genoeg te lezen en te ontdekken. De meeste forum leden zijn via allerlei al dan niet Europese merken bij Kia terecht gekomen (Zo ook ikzelf). Ik rij ondertussen al mijn 3e nieuwe Kia en de kans dat de volgende weer een nieuwe Kia zal worden is wel heeeeel groot. Dit ondanks dat ik "vroeger" nooit gedacht zou hebben dat ik in "zo" een merk zou gaan rijden. Ik ben iig tot nu toe zeer te spreken over mijn Kia's en mijn Kia dealers.  

Heel veel plezier, gezondheid en veilige Kilometers voor 2017.

Groet Lourens

Geplaatst

Hallo Ben,

Welkom op dit mooie forum, en gefeliciteerd met deze mooie auto :) . Ik behoor tot dezelfde 'doelgroep' zoals je dat zegt, en daar zijn er inderdaad meerdere van op dit forum. Ben zelf ook redelijk actief op het forum, kijk er in iedergeval elke dag op, en haal en breng hier nuttige info, zeker met betrekking tot de Niro. Heb zelf nu 2 jaar een Kia, daarvoor 16 jaar Citroën Picasso. Zeker met de Niro nog geen moment spijt van de overstap. Een goed 2017 toegewenst en hoop je hier regelmatig te zien.

RonV

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...