SatJunk Geplaatst 30 December, 2016 Geplaatst 30 December, 2016 Krijg melding Rotate Tires bij starten motor.. Had dit niet bij de onderhoudsbeurt moeten gebeuren ? Zie foto Quote
xtra40 Geplaatst 30 December, 2016 Geplaatst 30 December, 2016 nee dat kost geld he maar die melding kan je zelf in je dashboard uitzetten / resetten / en waneer hij het moet melden instellen Quote
SatJunk Geplaatst 30 December, 2016 Topic Starter Geplaatst 30 December, 2016 Zal kijken of ik de melding weg krijg.. Wat is jullie ervaring wat betreft aantal km's met fabrieks banden ? Quote
xtra40 Geplaatst 30 December, 2016 Geplaatst 30 December, 2016 ligt een beetje aan je rijstijl maar ik heb nu iets van 50000 met mijn 17 inch bandjes gedaan en die beginnen nu pas beetje op te raken Quote
xtra40 Geplaatst 30 December, 2016 Geplaatst 30 December, 2016 om je melding uit te zetten moet je even je boekje er bij pakken daar staat het in uitgelegd hoe je deze en andere meldingen kan resetten of uit zetten Quote
SatJunk Geplaatst 30 December, 2016 Topic Starter Geplaatst 30 December, 2016 55 minuten geleden zei xtra40: om je melding uit te zetten moet je even je boekje er bij pakken daar staat het in uitgelegd hoe je deze en andere meldingen kan resetten of uit zetten Iedereen bedankt voor de reacties...ga morgen aan de slag. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.