Wero Geplaatst 6 Januari, 2017 Geplaatst 6 Januari, 2017 Hallo, ik heb een vraag , ik heb sinds gisteren een DAB+ radio met navigatie in mijn Sorento , nu wil ik graag de zenders Skyradio Q-music etc zoeken , heb de lijst al een paar keer vernieuwd maar ik krijg ze niet , wel veel regionale omroepen en NPO , ligt dit aan mij of het gebied waar ik woon?Noord-oost Groningen. Quote
xtra40 Geplaatst 6 Januari, 2017 Geplaatst 6 Januari, 2017 Ligt dat niet aan op welk kanaal je zoekt zo werkt het bij mij wel althans ik kan op kanaal 11 andere zenders vinden als op kanaal 12 ??Verstuurd vanaf mijn SM-A710F met Tapatalk Quote
Wero Geplaatst 6 Januari, 2017 Topic Starter Geplaatst 6 Januari, 2017 Hoe kan ik zoeken op kanaal 11 of 12 , of gaat dit automatisch ? Quote
xtra40 Geplaatst 6 Januari, 2017 Geplaatst 6 Januari, 2017 ik weet niet hou jou radio exact werkt of welke jij hebt maar ik kan gewoon naar het volgende kanaal en dan kijken welke zenders daar zijn Quote
Wero Geplaatst 6 Januari, 2017 Topic Starter Geplaatst 6 Januari, 2017 Ik heb de Pioneer avic f88dab Quote
Wero Geplaatst 8 Januari, 2017 Topic Starter Geplaatst 8 Januari, 2017 Als ik de lijst vernieuw geeft de radio alleen 6b en NPO zenders weer , meer kan ik niet kiezen? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.