Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Achteraf achteruitrij camera inbouwen mogelijk?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemorgen,

Ik ben nieuw hier en ben van plan om een Kia Picanto aan te schaffen.
Nu is mijn vraag is het mogelijk om in een Picanto van mei 2015 met een Clarion NX404E scherm een achteruitrijcamera achteraf nog in te bouwen?
En wat voor soort camera heb je dan nodig? Is dat zo eentje die in je kentekenverlichting verwerkt zit? Of zit hij onder dat Kia logo op de achterklep?

Alvast bedankt voor jullie hulp en ik hoop snel wat foto's te kunnen laten zien :)

gr. Sebas

Geplaatst

Hallo Sebas,

Je kunt er vrijwel elke camera op aansluiten.
Kijk gewoon naar een camera die jouw geschikt lijkt. Er zijn genoeg modellen met kentekenplaat houder of welke in de kentekenverlichting passen.
Maar ook genoeg universele welke je kunt plaatsen waar je wilt. Durf zo niet te zeggen wat de handigste plek is voor de picanto.
Die camera's heb je overigens al voor een paar euro. Zelf heb ik nooit meer dan 20,- uitgegeven. De goedkoopste die ik ooit gekocht heb was rond de 5,- .

Geplaatst

Hallo Sebas,

Ja het is mogelijk om op een Clarion NX404E een achterruitrijcamera aan te sluiten (handleiding voor de Clarion NX404E staat op internet). Ik heb toevallig gisteren een nieuwe camera binnen gekregen... (gewoon om even te proberen) Deze heeft een ingebouwde parkeersensor en geeft ook de afstand tot het object weer in op het scherm. Prijs $13,90.

maar even een rondje snuffelen op ebay leveren nog veel meer camera's op.

s-l1600.jpg

http://www.ebay.com/itm/112038276960?_trksid=p2057872.m2749.l2648&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...