Kaxan Geplaatst 24 Januari, 2017 Geplaatst 24 Januari, 2017 Ik rij vanaf april 2016 een Ceed 2.0 SW automaat, de meest luxe uitvoering Op de Kia heb ik een Mercedes 200 CDI ingeruild, dus van Duits naar Koreaans, de reden hiervoor was het stoppen van mijn baan. Kia bevalt goed op een paar zaken na: 1)Benzine verbruik, 1:10 met moeite, wel veel kleine stukjes 2)Laagte trekhaak, tandemasser kon niet mee heb ik opgelost door hogere banden te monteren. 3)Electra trekhaak, linker knipperlicht deed het maar één keer, daarna niet meer, rest verlichting geen probleem. Uiteindelijk opgelost door het lampje van de aanhanger te vervangen door één van 10 watt, vraag me niet hoe het kan maar het werkt.Fietsdrager en caravan hetzelfde proces. 4)roest op het raamrandje van linker achterportier, is gespoten door garage. Auto rijdt zeer comfortabel, valt me alleszins mee, ik rij ook niet veel meer (met de MB 40000 KM per jaar, nu misschien nog 10000 KM Benzine tank ik in Duitsland, scheelt toch 20 eurocenten per liter. Quote
AlbertKia Geplaatst 26 Juni, 2017 Geplaatst 26 Juni, 2017 Op 2017-1-24 om 13:15 zei Kaxan: Ik rij vanaf april 2016 een Ceed 2.0 SW automaat, de meest luxe uitvoering Op de Kia heb ik een Mercedes 200 CDI ingeruild, dus van Duits naar Koreaans, de reden hiervoor was het stoppen van mijn baan. Kia bevalt goed op een paar zaken na: 1)Benzine verbruik, 1:10 met moeite, wel veel kleine stukjes 2)Laagte trekhaak, tandemasser kon niet mee heb ik opgelost door hogere banden te monteren. 3)Electra trekhaak, linker knipperlicht deed het maar één keer, daarna niet meer, rest verlichting geen probleem. Uiteindelijk opgelost door het lampje van de aanhanger te vervangen door één van 10 watt, vraag me niet hoe het kan maar het werkt.Fietsdrager en caravan hetzelfde proces. 4)roest op het raamrandje van linker achterportier, is gespoten door garage. Auto rijdt zeer comfortabel, valt me alleszins mee, ik rij ook niet veel meer (met de MB 40000 KM per jaar, nu misschien nog 10000 KM Benzine tank ik in Duitsland, scheelt toch 20 eurocenten per liter. Die roest op het achterraam heb ik ook (na een jaartje of 8.....). en ja, die trekhaak raakt inderdaad makkelijk de grond. Ik heb de 1.4 versie uit 2009 en die is best zuinig vind ik, 1 op 16 is goed te doen Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.