Gast Vitara 2 Geplaatst 1 Februari, 2017 Geplaatst 1 Februari, 2017 Ik had hem al even liggen maar vandaag pas gemonteerd (slecht weer en gebrek aan tijd). Monteren was appeltje eitje omdat ik de bedrading van de oude camera kon gebruiken. Wel moest ik even een mooi plekje zoeken voor het speakertje van de parkeersensor. Quote
Gast Stief Geplaatst 1 Februari, 2017 Geplaatst 1 Februari, 2017 Hoe groot is dat ding eigenlijk.Zoek nog een voor mijn schoonvader. Werkt die afstandsmelding verder goed? Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 1 Februari, 2017 Geplaatst 1 Februari, 2017 16 minuten geleden zei Stief: Hoe groot is dat ding eigenlijk. Zoek nog een voor mijn schoonvader. Werkt die afstandsmelding verder goed? zover ik hem vandaag even heb kunnen testen werk het allemaal goed. Hou er wel rekening mee dat het maar 1 sensor is dus het werkt alleen voor objecten die recht achter de auto staan. Quote
Gast Stief Geplaatst 2 Februari, 2017 Geplaatst 2 Februari, 2017 Dank voor de info.Denk dat ie prima past. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 6 Februari, 2017 Geplaatst 6 Februari, 2017 @Stief Weekje verder en zeer tevreden, moest wel even een ander montage plaatje gebruiken (er zitten 3 plaatjes bij 3°, 5° en 7°). De sensor wees iets teveel naar de grond en gaf soms een paar piepjes zonder dat er iets achter de auto was. Quote
Gast Stief Geplaatst 6 Februari, 2017 Geplaatst 6 Februari, 2017 Ok.Goed om te weten.Heb m nog niet besteld maar ga ik deze week doen.Zoek nu nog een net schermpje.Hij heeft een Mercedes B klasse. Zal even kijken of er mooie achteruitkijkspiegels zijn met een schermpje erin of zo.Wordt avondje ebay denk ik Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.