Gonda Geplaatst 3 Februari, 2017 Geplaatst 3 Februari, 2017 Hallo, ik ben sinds28 januari 2017 de trotse eigenaar van de Kia Picanto Super Pack . Alle toeters en bellen zitten erop, behalve cruisecontrole , maar ach dat mag de pret niet drukken. Quote
Wimis on Geplaatst 3 Februari, 2017 Geplaatst 3 Februari, 2017 Geen CC is zo 2016........... (zucht) Maar toch welkom en veel plezier en veel veilige kilometers met de Pica ! Quote
Lique Geplaatst 3 Februari, 2017 Geplaatst 3 Februari, 2017 6 minuten geleden zei Wimis on: Geen CC is zo 2016........... (zucht) Maar toch welkom en veel plezier en veel veilige kilometers met de Pica ! Voor dat deel van de mensheid dat prima kan multitasken is CC zoooo overbodig Welkom Gonda 2 Quote
Gonda Geplaatst 3 Februari, 2017 Topic Starter Geplaatst 3 Februari, 2017 1 uur geleden zei Wimis on: Geen CC is zo 2016........... (zucht) Maar toch welkom en veel plezier en veel veilige kilometers met de Pica ! Hahaha daarom komt hij uit 2012 , ik ben er blij mee en mis het niet omdat ik het nog niet eerder heb gehad. Dank voor de lieve groet 1 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 4 Februari, 2017 Geplaatst 4 Februari, 2017 14 uur geleden zei Gonda: .......... Dank voor de lieve groet Ojeeee ik zie een dames Kia Clubje ontstaan. Zet de thee maar vast klaar Wintergloed of Rooibos dames? Quote
Lique Geplaatst 4 Februari, 2017 Geplaatst 4 Februari, 2017 ^^ Toch altijd gedacht dat wimmi een jongetje was 1 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 4 Februari, 2017 Geplaatst 4 Februari, 2017 10 minuten geleden zei Lique: ^^ Toch altijd gedacht dat wimmi een jongetje was Wimmi mag zijn vrouwelijke hormonen ook wel los laten op een bakkie thee... Maar ik bedoelde natuurlijk Lique-tje en Gonda. Quote
Lique Geplaatst 4 Februari, 2017 Geplaatst 4 Februari, 2017 7 uur geleden zei _(ツ)_ Lourens: Wimmi mag zijn vrouwelijke hormonen ook wel los laten op een bakkie thee... Maar ik bedoelde natuurlijk Lique-tje en Gonda. Oh, in dat geval wil ik graag JD- thee Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.