Hecola Posted February 5, 2017 Posted February 5, 2017 Ben niet in het bezit van een Kia maar van een Ford C Max. Heb in mijn C Max 2013 een aftermarket navigatiesysteem ingebouwd s100 met igo navigatie. Alles werkte naar behoren totdat ik per ongeluk een verkeerd sd kaartje met waarschijnlijk een verkeerd opstartbestandje gebruikt heb. Gelukkig met de firmware alles weer aan de praat gekregen alleen mijn stuurwielbediening werkt nu niet meer. Heb begrepen dat er Kiarijders zijn die ook zo'n systeem hebben. Is er iemand die hier ook ervaring mee heeft of een oplossing weet? Misschien de canbus aansluiting? Graag van iemand een reactie Quote
xtra40 Posted February 5, 2017 Posted February 5, 2017 deze zul je misschien weer even opnieuw moeten inleren/instellen Quote
xtra40 Posted February 5, 2017 Posted February 5, 2017 hier in de link staat de gebruikt hand leiding blz 61 staat hoe dit moet http://issuu.com/witson/docs/manual_of_s100/34?e=0 Quote
Recommended Posts