kopkuhhhh Geplaatst 6 Februari, 2017 Geplaatst 6 Februari, 2017 (aangepast) hoi hoi beste forumbewoners wilde me effe voor stellen. ben kopkuhhh jeroen 21 jaar oke daar gaat die dan. ik heb me hier aangemeld op de forum.omdat ik aan het rondkijken ben naar een kia sportage. heb nu nog een opel zafira maar dat gaat gaat snel veranderen. waarom ik me hier zo aangemeld heb is eigelijk dat ik wel een paar dingen wil weten zodoende hier op het forum. hopelijk heb ik me nu voldoende voorgestelt hierzooow hehehe ooohjah als julie dit lezen zullen jullie wel denken van jezus wat een typfouten dat komt door dat ik dislecties ben. hievoor alvast mijn exussen (hoop wel dat er geen boze gezichten naar e zullen kijken) alvst bednakt voor uwe begrip. met vriendelijke groet kopkuhhhh 11 Februari, 2017 aangepast door kopkuhhhh moest ik nog invullen Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 6 Februari, 2017 Geplaatst 6 Februari, 2017 Kort maar krachtig. Welkom op het forum kopkuhhhh. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 6 Februari, 2017 Geplaatst 6 Februari, 2017 59 minuten geleden zei Warmentuuter: Kort maar krachtig. Is een standaard automatisch gegenereerd bericht Zou leuker zijn als de nieuwe leden zich zelf zouden voorstellen ipv een robot. Niet persoonlijk Kopkuhhhh En welkom op het forum. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.