Leonocento Geplaatst 7 Februari, 2017 Geplaatst 7 Februari, 2017 Ik heb een Kia venga en zou graag mijn interieur wat meer oppeppen. Met Chrome accenten , dan denk ik aan deuropenener luchtventilatie roosters. Weet iemand waar ik dit kan aanschaffen. Ik heb bij AliExpress gekeken maar daar is niks voor een Kia venga te vinden , ze werken daar met een code als Kia 3 of 4 ik hoor graag of er iemand een leuke website weet waar dit eventueel te koop is Quote
Fredje75 Geplaatst 8 Februari, 2017 Geplaatst 8 Februari, 2017 Bij AliExpress kun je chromestrips kopen die je in de naden van de dashboard delen kunt drukken. Alternatief mocht je verder niks kunnen vinden. Voorbeeld(Rio) : Quote
Leonocento Geplaatst 8 Februari, 2017 Topic Starter Geplaatst 8 Februari, 2017 Dat ziet er mooi uit.......ik ga kijken of dat bij de venga mogelijk is bedankt voor de tip en foto 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.