Marckooij Geplaatst 26 Februari, 2017 Geplaatst 26 Februari, 2017 Ik wil mijn originele achter speakers vervangen. nu is mijn vraag of er iemand is die een goede beschrijving of foto's heeft voor het vervangen van de achter speakers het gaat om een Kia Rio 3 deurs. Voor speakers waren geen probleem goede foto's van pimpmaster. Quote
xtra40 Geplaatst 26 Februari, 2017 Geplaatst 26 Februari, 2017 Zal daar niet veel foto's van hebben maar begin maar met de achterbank er uit te halen en verder zit het meeste met klips net als de deur maar het is een best klusje om al die zij bekleding netjes weg te halen Verzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalk Quote
Marckooij Geplaatst 26 Februari, 2017 Topic Starter Geplaatst 26 Februari, 2017 Oké bedankt voor de reactie. We gaan er mee aan de slag als het wat beter weer is leuk project . Quote
kia_21 Geplaatst 26 Februari, 2017 Geplaatst 26 Februari, 2017 Aan de onderkant van de deur zitten ook een soort van gaten. Als je deze eerst losmaakt dan gaat het al makkelijker met losmaken.Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 26 Februari, 2017 Geplaatst 26 Februari, 2017 Het gaat hem niet om de deuren maar om de achter speakers en die zitten achter de zijwand bekleding das een best klusje bij een 3 deurs rio Verzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalk Quote
pk24 Geplaatst 27 Februari, 2017 Geplaatst 27 Februari, 2017 Ik heb ze ook vervangen in mijn driedeurs bank er uit halen en dan vanaf de stijl a loshalen en de twee schroeven aan de onderzijde loshalen de klip,s zullen afbreken. Doe dit vanaf de onderkant en dan kan je er bij maar is wel wat moeilijk maar dan kan je de bestaande speakers loshalen met een kleine ratelaar en dop je haalt dan de adapter incl speaker los. Als deze er dan uit is dan kan je de nieuwe plaatse ik heb ze zonder nieuwe adapters geplaatst maar dan moet je een klein stukje van de zijkant van je speaker afzagen als je 16,5 cm speaker neemt dan passen de gaten ook op de oude gaten in je plaatwerk en kan je de bestaande boutjes gebruiken ik heb helaas geen foto gemaakt 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.