Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

ketting vervanging pro c eed uit 2008

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vorige week starte de wagen niet meer ( alleen met extra gas geven) en slaat meteen af zodra je het gas loslaat bij het stoppen voor stoplichten e.d.

Vanwege carnaval was onze eigen garage gesloten( universele garage)  en alle 3 de kia- dealers in de buurt hadden pas plaats vanaf a.s donderdag.

Dus ben ik afgelopen maandagmorgen naar mijn eigen garage gegaan en kreeg ik maandagmiddag te horen dat de ketting uitgerekt was en tandradwielen versleten plus door niet regelmatige oliewissel de boel sterk vervuild.( niet hun schuld het te weinige oliewisselen) Daardoor starte de motor niet...... als een soort beveiliging om te voorkomen dat de ketting zou knappen en de hele boel zou vastlopen.

Al met al zou het alles ( reinigen  ketting vervangen  oliewissel  diverse filters en schoonmaken) zo.n 15 a 1600 euro gaan kosten. 

Heel veel geld dus......ik heb het maar goedgekeurd en kan nu morgen de auto ophalen.

Juist omdat de boel niet in de soep is gelopen vind ik het toch wel een extreem hoog bedrag maar wat vinden jullie?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...