Frenske55 Geplaatst 12 Maart, 2017 Geplaatst 12 Maart, 2017 Mijn vraag is of iemand al ervaring heeft met een navigation van het merk ESX dit voor Sportage 3 2011??. Ikzelf vind hem mooier dan de originele navigatie. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 12 Maart, 2017 Geplaatst 12 Maart, 2017 De kaartupdate zal iig beter geregeld zijn dan bij de originele, de ESX draait namelijk gewoon met iGO Maar +/- €1000,- Quote
Frenske55 Geplaatst 12 Maart, 2017 Topic Starter Geplaatst 12 Maart, 2017 Okay, ja die prijs wist ik kost nog wel iets meer met camera en inbouwen, maar wat ik begrepen heb heb je dan wel wat. Of heb jij ander voorstel? Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 12 Maart, 2017 Geplaatst 12 Maart, 2017 Ik zou toch even verder kijken. Voor de helft van het geld heb je ook hele mooie systemen. Er is hier op het forum en op internet genoeg te vinden over de verschillende systemen, zowel met Android als WinCe Ff kwartje in de Google machine .. Quote
Frenske55 Geplaatst 12 Maart, 2017 Topic Starter Geplaatst 12 Maart, 2017 Ja jij hebt gelijk maar je hoort zoveel over Android navigatiesystemen en zo dat ik niet straks het risico wil nemen dat het systeem niet goed werkt. Heb het namelijk ook aan het inbouwcentrum gevraagt maar dan krijg je heel erg veel negatieve dingen te horen over van allerhande systemen en proberen ze je een Pioneer aan te smeren waarvan het niet helemaal past en dan moet het allemaal passend gemaakt worden maar jullie zijn hier al iets langer mee bekent denk ik dus vandaar dacht ik vraag het aan de ervaren KIA rijders? Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 12 Maart, 2017 Geplaatst 12 Maart, 2017 Ikzelf heb in mijn Rio 3 jaar een witson die onder WinCe draaide gehad. Zonder problemen en een beter geluid dan de originele HU. Quote
Gast Stief Geplaatst 12 Maart, 2017 Geplaatst 12 Maart, 2017 Wat Lourens zegt.Ik zou idd even kijken naar Witson. Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar de S100 ( is niet het nieuwste model meer). Deze kun je voor een leuke prijs krijgen. Maar heeft betere specs dan de ESX. Witson (maar ook andere merken) hebben ook Android modellen. Maar als je gewoon een betrouwbaar en stabiel systeem wilt. Zou ik altijd kiezen voor een model gebaseerd op Windows CE. Android is leuk als je van freubelen houdt en veel met internet wilt doen.Overigens is inbouwen prima zelf te doen. Als je zoekt op inbouwverslag Witson ( of zo) kom je denk ik wel een inbouwverslag van mij tegen. Quote
Frenske55 Geplaatst 13 Maart, 2017 Topic Starter Geplaatst 13 Maart, 2017 Ik heb gekeken op de site van Witson nou zag ik dat ze zowel Android als Windows systeem hebben voor de Sportage mijn voorkeur gaat naar Android maar er staan geen prijzen zover ik gezien heb? Quote
Gast Stief Geplaatst 14 Maart, 2017 Geplaatst 14 Maart, 2017 Voor prijzen, kun je ze het beste een mailtje sturen.Bob@witson.com bijvoorbeeld Quote
Frenske55 Geplaatst 16 Maart, 2017 Topic Starter Geplaatst 16 Maart, 2017 Heb ondertussen mail terug gekregen van Witson maar er staat >W2-A5743 with GPS (no map included)< moet ik dan zelf een navigatie merk kiezen of kan ik er eentje bij hun erbij kopen ? Quote
Gast Stief Geplaatst 17 Maart, 2017 Geplaatst 17 Maart, 2017 Je kunt het zelf installeren/downloaden/kopen.Maar je kunt het ook bij Witson bestellen Quote
Frenske55 Geplaatst 19 Maart, 2017 Topic Starter Geplaatst 19 Maart, 2017 Komt wel goed uit heb nog een account bij TomTom voor Android dus komt goed uit. Bedankt. Quote
Frenske55 Geplaatst 12 Juni, 2017 Topic Starter Geplaatst 12 Juni, 2017 Zo het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat, Mijn Nieuwe navigatie van Witson is vandaag aangekomen totaal van betalen tot nu 9 dagen maar geduurd ging super! Ik heb wel nog een vraagje heeft iemand een aansluitschema want deze zat er niet bij zal zich wel allemaal uitwijzen maar toch voor alle zekerheid?? En wat is de beste plaats om de achteruitrijcamera te plaatsen? Quote
Gast Stief Geplaatst 12 Juni, 2017 Geplaatst 12 Juni, 2017 Als het goed is is het plug and play. De stekkers passen op de standaard aansluiting.Positie camera is afhankelijk van de camera die je hebt Misschien heb je hier nog wat aan https://www.kiaclub.nl/topic/14311-inbouw-verslag-witson-s100-c074/#entry137499 Quote
Gast Stief Geplaatst 12 Juni, 2017 Geplaatst 12 Juni, 2017 https://www.kiaclub.nl/topic/14311-inbouw-verslag-witson-s100-c074/#entry137499 Quote
Frenske55 Geplaatst 14 Juni, 2017 Topic Starter Geplaatst 14 Juni, 2017 Zo vandaag ingebouwd was een beetje uitzoeken voor alle connectors te vinden maar grootste gedeelte zit en werkt! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.