Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mijn vraag is of iemand al ervaring heeft met een navigation van het merk ESX dit voor Sportage 3  2011??. Ikzelf vind hem mooier dan de originele navigatie. 

Gast Vitara 2
Geplaatst

De kaartupdate zal iig beter geregeld zijn dan bij de originele, de ESX draait namelijk gewoon met iGO :wink:

Maar +/- €1000,- :death:

Geplaatst

Okay,  ja die prijs wist ik kost nog wel iets meer met camera en inbouwen,  maar wat ik begrepen heb heb je dan wel wat.  Of heb jij ander voorstel? 

Gast Vitara 2
Geplaatst

Ik zou toch even verder kijken. Voor de helft van het geld heb je ook hele mooie systemen.

Er is hier op het forum en op internet genoeg te vinden over de verschillende systemen, zowel met Android als WinCe

Ff kwartje in de Google machine ..

Geplaatst

Ja jij hebt gelijk maar je hoort zoveel over Android navigatiesystemen en zo dat ik niet straks het risico wil nemen dat het systeem niet goed werkt.  Heb het namelijk ook aan het inbouwcentrum gevraagt maar dan krijg je heel erg veel negatieve dingen te horen over van allerhande systemen en proberen ze je een Pioneer aan te smeren waarvan het niet helemaal past en dan moet het allemaal passend gemaakt worden maar jullie zijn hier al iets langer mee bekent denk ik dus vandaar dacht ik vraag het aan de ervaren KIA rijders? 

Gast Vitara 2
Geplaatst

Ikzelf heb in mijn Rio 3 jaar een witson die onder WinCe draaide gehad. Zonder problemen en een beter geluid dan de originele HU.

Geplaatst

Wat Lourens zegt.
Ik zou idd even kijken naar Witson. Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar de S100 ( is niet het nieuwste model meer). Deze kun je voor een leuke prijs krijgen. Maar heeft betere specs dan de ESX.
Witson (maar ook andere merken) hebben ook Android modellen. Maar als je gewoon een betrouwbaar en stabiel systeem wilt. Zou ik altijd kiezen voor een model gebaseerd op Windows CE. Android is leuk als je van freubelen houdt en veel met internet wilt doen.
Overigens is inbouwen prima zelf te doen. Als je zoekt op inbouwverslag Witson ( of zo) kom je denk ik wel een inbouwverslag van mij tegen.

Geplaatst

Ik heb gekeken op de site van Witson nou zag ik dat ze zowel Android als Windows systeem hebben voor de Sportage mijn voorkeur gaat naar Android maar er staan geen prijzen zover ik gezien heb? 

Geplaatst

Voor prijzen, kun je ze het beste een mailtje sturen.
Bob@witson.com bijvoorbeeld

Geplaatst

Heb ondertussen mail terug gekregen van Witson maar er staat  >W2-A5743 with GPS (no map included)< moet ik dan zelf een navigatie merk kiezen of kan ik er eentje bij hun erbij kopen ?

Geplaatst

Je kunt het zelf installeren/downloaden/kopen.
Maar je kunt het ook bij Witson bestellen

• 2 maanden later...
Geplaatst

Zo het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat, Mijn Nieuwe navigatie van Witson is vandaag aangekomen totaal van betalen tot nu 9 dagen maar geduurd ging super! Ik heb wel nog een vraagje heeft iemand een aansluitschema want deze zat er niet bij zal zich wel allemaal uitwijzen maar toch voor alle zekerheid?? En wat is de beste plaats om de achteruitrijcamera te plaatsen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...