Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Vervangen Mistlampen voorzijde

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb vandaag een poging gedaan om mijn mistlampen aan de voorzijde van mijn Rio te vervangen door GP Thunder lampen. Nou heb ik helaas geen beschikking over een brug oid, us het was nogal gedoe om er uberhaupt bij te komen. Toen ik eindelijk zo ver was dat ik de beschermingskap los had en de stekker er af had, was er geen beweging te krijgen in de lamp. Heeft er iemand tips of een idee hoe ik dit het beste kan doen zonder brug?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Bij mij precies het zelfde echt geen beweging in te krijgen. Nou ja een hele kleine halve millimeter 

dus ik hoor ook graag hoe je ze los krijgt hen een rio uit 2015 

Geplaatst

stekker er af en dan net als een bout tegen de klok indraaien net geen kwart slag 

kan best wel zwaar gaan zit namelijk een rubber tussen die wel een beetje kan klemmen 

• Like 1
Geplaatst

goede morgen

nou heb ze vervangen voor led .super mooi licht opbrengst nu, heb wat fotos geplaats op mijn garage.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...