corsak Posted March 18, 2017 Posted March 18, 2017 Hallo ik ben nieuw hier heet Karel de Vries en kom uit Delfzijl . IK ben hier niet omdat ik een Kia heb maar een probleem . Ik heb een vriendin met een Kia Soul ( weet niet welk jaartal) en die heeft last van roest op de dorpels zijn er meer die dit probleem hebben zo hoeveel hebben dit reageer even ben benieuwd naar het aantal. Het zit zelfs onder de folie . Alvast bedankt . Quote
Guest Vitara 2 Posted March 18, 2017 Posted March 18, 2017 Hallo Karel, Misschien handig om er even bij te vermelden welk bouwjaar de Soul heeft. Zelf heb ik 2 Soul's gereden (uit 2009 en uit 2010) maar geen probleem gehad met roest. Groet, Lourens Quote
corsak Posted March 18, 2017 Author Posted March 18, 2017 Hallo bedankt voor de reactie heb het er al bij gezet maar weet het jaartal niet . Quote
Guest Vitara 2 Posted March 18, 2017 Posted March 18, 2017 Haar ff bellen of whatsappen voor het bouwjaar ..welkom in 2017 Ik weet niet of je Engels een beetje op orde is, er is namelijk een heel groot Amerikaans forum over de Soul. Misschien dat ze daar het probleem kennen. www.kiasoulforums.com Quote
corsak Posted March 18, 2017 Author Posted March 18, 2017 Oke dit is dus het probleem want ik heb haar drempels dus al twee keer gespoten om het jaar (ben autospuiter heb dit goedkoop gedaan op het werk) omdat er elke keer roest op komt en veel roest zelfs onder de beschermfolie. Dit is allemaal steenslag je kunt de steenslag zien zitten . Maar nu geeft ze mij dus de schuld van dit probleem en reageert niet erg netjes . Heb het contact verbroken maar wil toch graag even weten hoe dit komt . Volgens mij is het gewoon haar rijstijl iets te hard door de grind . Wat denken jullie er van . Quote
Guest Vitara 2 Posted March 18, 2017 Posted March 18, 2017 Wow dat is balen, help je iemand en dan dit. Ik kan natuurlijk niet beoordelen hoe de roest is ontstaan. Maar als professional neem ik aan dat jij zelf wel kan beoordelen of het wel of geen steenslag is. Iig succes met het uitzoeken. Quote
corsak Posted March 18, 2017 Author Posted March 18, 2017 Ja bedankt en dit is niet de eerste keer dat ik iets voor hun gespoten heb er was zelf een subaru impreza bij helemaal in twee kleuren . Altijd naar wens en nu dit dus . Jammer vandaar dat ik dus ook vraag of er meer mensen zijn. Quote
Recommended Posts