Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Lamp aan waarschuwing piepje

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wij hebben zaterdag onze pro ceed (2010) opgehaald nu mis ik de piep piep u lampen staan nog aan piep. als ik de lampen aan laat als ik de auto stil zet en uit stap. de vraag is waar is de piep waar zet ik het aan of is het niet aanwezig in de auto.?? 

Gast Warmentuuter
Geplaatst
37 minuten geleden zei ronaldme:

Wij hebben zaterdag onze pro ceed (2010) opgehaald nu mis ik de piep piep u lampen staan nog aan piep. als ik de lampen aan laat als ik de auto stil zet en uit stap. de vraag is waar is de piep waar zet ik het aan of is het niet aanwezig in de auto.?? 

De waarschuwings pieptoon zit er ook niet op volgens mij.
Als je het contact en de deur afsluit met de afstandsbediening gaan de lichten na een minuut uit.
Follow me home verlichting noemen ze dat.

Geplaatst
5 uur geleden zei Warmentuuter:

De waarschuwings pieptoon zit er ook niet op volgens mij.
Als je het contact en de deur afsluit met de afstandsbediening gaan de lichten na een minuut uit.
Follow me home verlichting noemen ze dat.

oKé dat gaan we dan meteen eens proberen, we hollen even naar buiten doen de lampen aan dan de deur met de AB op slot en wachten dan eens af wat er gaat gebeuren :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...