kevinb Posted March 30, 2017 Posted March 30, 2017 Hoi, Heb al een aantal kia rio's op google gezien met daglicht lampen in de mistlampen. Ze lijken op de kia pro cee'd gt. Iemand enig idee of die ergens te bestellen zijn? Quote
Guest Vitara 2 Posted March 31, 2017 Posted March 31, 2017 8 uur geleden zei kevinb: Hoi, Heb al een aantal kia rio's op google gezien met daglicht lampen in de mistlampen. Ze lijken op de kia pro cee'd gt. Iemand enig idee of die ergens te bestellen zijn? er is ergen een topic over te vinden, ze worden als ik het me goed kan herinneren in Indonesië gemaakt. maar zijn niet zomaar naar NL te krijgen. Quote
kevinb Posted March 31, 2017 Author Posted March 31, 2017 Oke, haha jammer. Lampen zien er mooi uit. Als iemand weer weet over de lampen en de bumper zal ik dat graag willen weten. Quote
Guest Vitara 2 Posted March 31, 2017 Posted March 31, 2017 1 minuut geleden zei kevinb: Oke, haha jammer. Lampen zien er mooi uit. Als iemand weer weet over de lampen en de bumper zal ik dat graag willen weten. Ik denk samen met jou nog 100 Rio rijders Toentertijd is er wat speurwerk gedaan (ik wilde ze namelijk ook onder mijn Rio hebben). Maar daar is niets uitgekomen. Quote
xtra40 Posted March 31, 2017 Posted March 31, 2017 ik heb toen de tijd contact gehad met die gene die ze maakt en verkoopt maar een setje kwam op ongeveer 400 euro en dan kwam je invoerrechten er nog bij dus ik heb er toen van af gezien kan helaas niet meer vinden wie het was Quote
kevinb Posted March 31, 2017 Author Posted March 31, 2017 Gaat dit over de bumper inclusief lampen? Heb namelijk met iemand contact gehad via instagram uit turkije, die heeft de pro ceed gt bumper eronder gezet. Gevraagd of het te doen was met montage maar veder geen reactie over gehad. Quote
xtra40 Posted March 31, 2017 Posted March 31, 2017 die waar ik contact mee heb gehad dar ging het alleen om de lampen en de bumper inserts dus je hield je eigen bumper Quote
kevinb Posted March 31, 2017 Author Posted March 31, 2017 Ja dan is het een aardig prijsje. Maar zeker een dikke meer waarde aan de auto! Enig idee van de pro ceed gt bumper, of die op een 1 of andere manier gemonteerd kan worden? Quote
kevinb Posted March 31, 2017 Author Posted March 31, 2017 Oke haha had ik al verwacht. ben benieuwd hoe die man het heeft gedaan Quote
xtra40 Posted March 31, 2017 Posted March 31, 2017 ja als je een beetje handig bent en de juiste spullen hebt kun je alles aanpassen Quote
Recommended Posts