Jump to content

Past deze navigatie in mijn Kia Rio uit 2012

Recommended Posts

Posted

Goedenmiddag,

ik wil mijn standaard radio vervangen door een navigatiesysteem. Nu heb ik een systeem gevonden maar vraag me af of het past. De airback lampjes gedeelte ziet er heel anders uit. Bij mijn dashboard zit er een schuine kant terwijl op het navigatiesysteem dit niet zit. Op de site staat wel dat het voor een Kia Rio 2012 is. Wie kan mij vertellen of deze daadwerkelijk in mijn auto past en dat ik de airback lampjes ook nog kan zien. Het eerste plaatje is mijn dashboard en het 2e van de radio welke ik op het ook heb. Wil namelijk zeker weten of deze last, kan het namelijk niet terug sturen.

alvast bedankt 

mvg 

elmar

IMG_5028.JPG

IMG_5133.PNG

Guest Vitara 2
Posted

Ik weet niet wat je bedoelt met schuine kant? Deze past wel in jouw Rio maar dit is idd een uitvoering waarbij je de airbag lampjes niet meer kan zien. Er zijn ook systemen waarbij je ook de airbag lampjes moet overzetten en dus kan blijven zien.

Posted

Bedankt voor de reactie. Bij mijn airbacklampje op het dashboard zit aan de rechter kant een schuine kant ipv van een verticale lijn. De startknop moet je zeker uitsnijden of eruit drukken?

Guest Vitara 2
Posted

De airbaglampjes kan je bij deze unit niet overzetten. Zo te zien zit hier het klepje voor de SD/USB aansluitingen. De startknop zit met schroefjes vast. Op deze unit zit het ronde plaatje waarschijnlijk ook met schroeven vast. (Was bij mijn unit iig wel het geval)