Jump to content

Recommended Posts

Posted

goede morgen Kia rijders,

Ik heb gisteren de stap maar eens genomen om mezelf in een Kia te hijsen. Een oude Opirus heb ik aangeschaft. Wat een heerlijk transportmiddel zeg.

over het uiterlijk heb ik al genoeg leuke en minder leuke dingen gelezen. Ik ben Amerikaanse auto fan en Mercedes rijder al jaren geweest dus ik viel met mn neus in de boter. Ik heb de indruk dat er nog maar heel weinig in Nederland rondrijden van deze heerlijke auto. Ik kwam er onderweg eentje tegen en vroeg me af wat het was. Na wat zoekwerk toch eentje gevonden. Proefgereden en helemaal verkocht. Nu nog ergens een trekhaak op de kop tikken en ik ben klaar voor een toertje Europa. Ik ben benieuwd of hier nog meer opirus rijders zitten?

• Like 1
  • 5 months later...
Posted

Goedeavond MCGerrit,

Vanaf 08 september zijn er dus 2 Opirus rijders op dit forum. Ook ik ben op dit moment helemaal verkocht. rijdt heerlijk comfortabel!

Ben jij in de tussentijd nog tegen dingen aangelopen bij jouw Opirus waar je minder blij mee was?

Hoor graag van je!

Groet Ron64

• 3 months later...
Posted

Hallo mede Opirus fans!

Sinds ruim 2 jaar rijd ik Opirus en wat een geweldige auto! reeds 13 jaar geleden had ik er al een oogje op laten vallen echter de Mercedes die ik ooit nieuw had aangeschaft bleef maar `bollen`dus nu toch al weer een tijdje de Grey Opirus uit 2005. Nog nooit zo comfortabel en probleemloos rondgetuft. Ik kocht deze met 130.000km op de teller en dat is nu inmiddels 250.000. Het grappige is dat in 2004 velen bemerkingen hadden op het uiterlijk en nu in2018 men het een prachtige auto vindt en ik vaak verrasend commentaar krijg! De Kia ontwerpers toen waren klaarblijkelijk hun tijd ver vooruit!  Stiekem ben ik al wel aan het kijken naar de Opirus Premium die vanaf 2010 dacht ik alleen in Zuid Korea wordt geleverd. Misschien ooit hier heen halen? Boys will be boys, ha ha! Standplaats van mijn Opirus is Amsterdam Zuid. En die van u?

een Opirusgroet van,

Peter.