Guest Frenk Posted June 10, 2005 Posted June 10, 2005 Hallo allemaal..Net zoals de meeste hier, moest ik even wennen aan het verbruik van mijn sorento 2.4 EX. Bij de Dealer adviseerde ze mij om 98 te tanken en dan bij voorleur V-power omdat dat de motot ten goede zou komen. Ze vertelde erook bij dat het de enkele euro's verschil op een volle tank meer dan waard was. Nu hebben ze bij onze shell alleen V-power 95 en dus heb ik daar maar voor gekozen. Mijn vraag is nu, kan het octaangehalte van 95 kwaad, en beinvloed het de prestaties van de Sorento....ben (sinds ik deze auto heb )geen planker meer dus de prestaties hoeven van mij niet top te zijn. Ik overweeg zelfs om er normale 95 in te gooien omdat dat wel degelijk scheelt op een tank van 80 liter. mijn dank voor jullie reacties ... Quote
Mauser.Net Posted June 10, 2005 Posted June 10, 2005 Nu hebben ze bij onze shell alleen V-power 95 Dat is niet alleen bij jullie Shell zo hoor ... V-power is er alleen in 95 (en ook natuurlijk diesel tegenwoordig) Quote
Recommended Posts