Gerrit Speelman Geplaatst 4 Juni, 2009 Geplaatst 4 Juni, 2009 Hallo, Waar kun je de handrem instellen ??? mvgr GG Quote
16_v Geplaatst 4 Juni, 2009 Geplaatst 4 Juni, 2009 je armsteun omhoog doen onderin in het bakje zit een zwart plaatje daaronder zie je een stel moertje zitten dopje twaalf of sleutel twaalf en dan kan je het stellen Quote
Gerrit Speelman Geplaatst 17 Juni, 2009 Topic Starter Geplaatst 17 Juni, 2009 Hoi, Bedankt voor de perfecte tip. Had ook nog een meevaller. Ik vond 20 euro cent terug op de bodem!! groeten gerrit, Quote
mr_pimp_ Geplaatst 18 Juni, 2009 Geplaatst 18 Juni, 2009 Hoi,Bedankt voor de perfecte tip. Had ook nog een meevaller. Ik vond 20 euro cent terug op de bodem!! groeten gerrit, hehe;)dat weet ik nu ook weer voor de handrem;)mss vind ik dan wel meer:p mvg kevin Quote
vingko Geplaatst 26 Juni, 2009 Geplaatst 26 Juni, 2009 hehe;)dat weet ik nu ook weer voor de handrem;)mss vind ik dan wel meer:p mvg kevin kijk maar uit dat staatssecretaris de jaeger dit niet leest,anders krijg je nog de fiod op je dak groeten henk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.