Ga naar inhoud

Introductie van mijzelf


Haida

Aanbevolen Berichten

Hallo Kia forum,

als nieuwe Kia rijder wil ik mij graag voorstellen op dit forum. Begin deze maand heb ik voor mijn echtgenote een hele fijne nieuwe Rio First Edition gekocht, die zeer goed bevalt(ik spreek gemakshalve maar even voor mijn echtgenote:-)). Als fanatiek Saab rijder(Saab 9-5 NG 2.0 TTiD Vector Exclusiv) werd ik behoorlijk getriggerd door de fijn rijdende Rio en de nieuwe Niro. Uiteindelijk besloten om 2 weken geleden mijn klasbak van een Saab 9-5 in te ruilen voor een hele fijne Niro FE. Ik wilde in eerste instantie een Business Line maar voorwaarde was, dat ik direct wilde rijden. Dat betekende dat er alleen nog FE's ter beschikking waren en dat de levertijd van nieuwe BL's pas in juli was. Kortom, ik heb gekozen om een hele mooie Metallic blauwe FE uit de showroom van Wassink Doetichem te kopen. Ik moet zeggen, ik heb met pijn in mijn buik mijn Saab 9-5 achtergelaten maar het rijplezier van de Niro vergoed erg veel. Helaas was Apple Car nog niet geinstaleerd en de CC vertoon de inmiddels op dit forum bekende kuren. Vandaag heeft Auto Wassink de software update voor Apple Car en de CC geinstalleerd en beide werken(de CC is wat mij betreft nog niet optimaal maar wel beter.....even wachten op de definitieve update). Helaas bleek de Navi niet meer te werken na deze update en dat wordt door de dealer verder uitgezocht........ik kan wel even zonder:winkiss:

Impressie na 1 week en ruim 1100 km op de teller:

- automaat is voortreffelijk

- EV doet zijn werk prima en geruisloos

- Rijcomfort is uitstekend

- verbruik na 1 week met veel file en snelweg ruim 1 op 20.........Kia bedankt!:dup:

Kortom, mijn echtgenote en ik zijn blije Kia rijders!

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...