Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Hallo,

Ik ben nieuw op deze forum,, Ik heb mijn kia al een tijdje maar nu op dit moment heb ik een aantal problemen... 1 daarvan is het check lampje,,

ik liet hem uitlezen en toen konden ze niks vinden... toen zeiden ze dat de lambdasondes zelf stuk waren,, die heb ik vervangen maar nog steeds check???? en bij het uitlezen weten ze het ook niet... wat ik wel een keer had gezien was dat hij wel wegviel nadat ik met de accu had gerotzooid maar na een tijd kwam het weer terug,,, wie heeft dit ook?

mijn kia zit nu op de 78000 en ik heb hier en daar gelezen dat de distributie riem niet erg stevig is en snel kan breken.. nou heb ik even gegeken en kan je voor 50 euro wel een nieuwe riem krijgen maar, ik las ook dat het dan beter was om de spanrol of iets dergelijks te vervangen?? mijn vraag is waarom... en wat als ik alleen een nieuwe riem erop zet... is dat niet genoeg?

En ook ik heb last van gerammel achterin,, lijkt net alsof ik heel veel troep in me kofferbak heb liggen.. maar blijken dus ook de schokkenbrekers te zijn.. alleen zijn de kia schokkenbrekers erg prijzig en aangezien die van kia best waardeloos zijn wil ik die niet aanschaffen,, ik las iets over monroe maar, waar zijn die te vinden?? kan je dat gewoon aankaarten bij de autoparts shop,, dat je ze wilt van een ander merk?

heb wel altijd probleemloos gereden met die auto dus denk dat dit gewoon onderhoud is en dat ik dan wel weer verder kan! .... (hoop ik dan)

maar goed,,, ik hoop dat jullie me kunnen helpen en voor als nog groet ik iedereen op deze forum hahaha (dat is wel netjes als nieuwe member denk ik zo!)