Karim Kebdi Geplaatst 14 Mei, 2017 Geplaatst 14 Mei, 2017 Beste leden, ik heb sinds gisteren een Kia rio sport edition gekocht van 2014. Hier wil ik een origineel navi scherm van Kia inbouwen met achteruitrijcamera. Kan ik dit zo inbouwen of heb ik een andere kabelboom nodig? alvast bedankt! Quote
xtra40 Geplaatst 14 Mei, 2017 Geplaatst 14 Mei, 2017 Ja dat heb je zeker de bedrading en stekkers zijn anders van de normale radio Ook moet je een andere antenne. Of in elk geval een bij passende gps antenne hebben Verzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalk Quote
Karim Kebdi Geplaatst 14 Mei, 2017 Topic Starter Geplaatst 14 Mei, 2017 3 minuten geleden zei xtra40: Ja dat heb je zeker de bedrading en stekkers zijn anders van de normale radio Ook moet je een andere antenne. Of in elk geval een bij passende gps antenne hebben Verzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalk Okee iets meer werk als ik dacht dus.... in ieder geval bedankt! Ga het denk ik gewoon proberen. Quote
xtra40 Geplaatst 14 Mei, 2017 Geplaatst 14 Mei, 2017 Je kunt hier wel afbeeldingen vinden van de betreffende stekkers en hun pin belegging en anders als je nodig hebt kan ik ze nog wel eens postenVerzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.