Gast Geplaatst 12 Juni, 2005 Geplaatst 12 Juni, 2005 Op 6 augustus 2005 wordt er weer een cleantreffen gehouden. Dit maal in Stuttgart. Tijdens deze dag krijgt een ieder de kans om zijn Sorento geheel schoon te maken met Protector inclusief 3-delige cleaning set. Er worden aanwijzingen gegeven hoe je het beste je auto kunt reinigen en beschermen tegen vuil. Het is een lange reis naar Stuttgard, maar het resultaat mag er zijn. Ik heb er iedergeval ervaring mee, en ik moet zeggen, dat mijn Sorento tot nu toe, zonder veel moeite telkens weer schoon is. (Alleen gebruik makend van een doek en een waterslang. Geen sop meer, geen wax. Alles verleden tijd). Wie zin heeft om ook naar Stuttgart te gaan, laat hier een berichtje achter, dan zullen we e.e.a. inplannen. Je mag ook even een e-mail schrijven aan xurf4xs@zonnet.nl Kosten: ? 0,00 (Uiteraard zijn je reis- en verblijfkosten op eigen rekening) Wat heb je nodig: Alleen je Sorento en een goed humeur Moet ik duits spreken: NEEN, hoeft niet. Ik ben er ook bij en kan e.e.a. voor degene die geen duits spreekt, vertalen of begeleiden.
xurf4xs Geplaatst 12 Juni, 2005 Geplaatst 12 Juni, 2005 Sorry, maar ik was niet ingelogt toe ik het berichtje hierboven heb geschreven.
Aanbevolen Berichten